Presentació Tema 8: La imatge fixa a l'ensenyança: la utilització educativa dels pòsters, fotonovel·les i murals multimèdia (Dimarts, 13 de novembre de 2018)

Avui ha tingut lloc l'exposició del tema de teoria del meu grup. Nosaltres ens hem ocupat del tema 8 de l'assignatura, La imatge fixa a l'ensenyança: la utilització educativa dels pòsters, fotonovel·les i murals multimèdia.

En primer lloc, m'agradaria esmentar que és un tema parcialment conegut, perquè hem fet una pràctica sobre el mural digital i, a més, considere que és de fàcil comprensió, de manera que no hi ha hagut cap problema ni confusió al llarg de l'exposició.

Quant a la meua experiència "donant una classe", ja que la nostra tarea era explicar el tema a la resta del grup, no ha estat mal però sí que ha sigut un poc estrany, ja que, de vegades, encara que els que estem explicant vulguem fer la classe un poc més dinàmica, la resta, incloent-me a mi mateixa, ens costa un poc decidir-nos a donar una resposta bé perquè no estem segurs o perquè ens dóna un poc de vergonya.

A més, he de dir que estava prou nerviosa abans de començar. No obstant això, poc a poc he anat relaxant-me un poc i controlant els meus nervis. Al final de la presentació, el meu grup i jo hem quedat bastant satisfetes, ja que el professor ens ha dit que l'exposició ha estat prou bé, encara que hi haja hagut alguns petits errors. Estem molt contentes amb el nostre treball i tindrem en compte els errors, els quals han de servir-nos per a millorar en altres ocasions. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Què és UN PETIT MÓN DIGITAL?

Benvinguts i benvingudes a aquest PETIT MÓN DIGITAL!

Benvinguts i benvingudes a aquest petit món digital!  Jo sóc Laura Ruiz Amat i hem faré càrrec d'aquest bloc, el qual està relacionat...

A aquest bloc parle de...