Presentació Tema 9: La competència digital de l'alumnat en Educació Infantil + Presentació Pissarra digital (Dijous, 15 de novembre de 2018)

Avui no he anat a classe perquè aquest matí estava indisposta, em trovaba malament i una mica marejada.

Segons m'han explicat les meues companyes s'ha presentat el tema 9 de l'assignatura, La competència digital de l'alumnat en Educació Infantil, i aquestes també m'han comentar que és prou important. Pense que ha de tractar sobre com desenvolupar aquesta competència, per què és necessari treballar-la o què avantatges té per a l'alumnat. No obstant aixó, m'informaré de forma fiable sobre el tema i, a més, aprofitaré per a fer un resum i enviar-ho a Óscar per a recuperar la nota d'aquest dia.

També m'han esmentat que el professor ha explicat com fer ús de la pissarra digital. Com les meues companyes han pres nota, em fixaré en aixó. A més, espere que abans de l'exposició de la WebQuest en la pissarra digital puguem provar a connectar la pissarra amb l'ordinador i a encendre-la.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Què és UN PETIT MÓN DIGITAL?

Benvinguts i benvingudes a aquest PETIT MÓN DIGITAL!

Benvinguts i benvingudes a aquest petit món digital!  Jo sóc Laura Ruiz Amat i hem faré càrrec d'aquest bloc, el qual està relacionat...

A aquest bloc parle de...