Treball en grup (Dimarts, 20 de novembre de 2018)

La sessió d'avui estava destinada a fer una segona part de l'explicació sobre com emprar la pissarra digital, però com ja va quedar tot clar a la classe anterior Óscar ens va deixar aquestes dues hores per a treballar en grups o bé l'adaptació de la WebQuest a la pissarra digital o bé el vídeo que hem de fer.

Al meu grup vam decidir provar les conexions a la pissarra digital i així vaig aprofitar per a aprendre com connectar-la, ja que vaig faltar a la sessió anterior quan es va explicar i no sabia com fer-ho. Les meues companyes de grup m'ho van explicar molt bé i la veritat és que és un procés molt senzill. A més, hem quedat molt contentes perquè hem pogut establir les conexions al primer intent.

Després hem dedicat la resta de la sessió a terminar de concretar una activitat que hem adaptat per a la presentació de la WebQuest a la pissarra digital i a afegir els enllaços corresponents a la pàgina web. I no hem pogut fer res del vídeo perquè havíem que gravar i allí dins no podiem.

Imagen relacionada

En conclusió, ha sigut una classe prou productiva i que hem aprofitat per a aclarir alguns punts de les pràctiques.




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Què és UN PETIT MÓN DIGITAL?

Benvinguts i benvingudes a aquest PETIT MÓN DIGITAL!

Benvinguts i benvingudes a aquest petit món digital!  Jo sóc Laura Ruiz Amat i hem faré càrrec d'aquest bloc, el qual està relacionat...

A aquest bloc parle de...